洋楽で人生を変えよう

洋楽好きのセイロです。たくさんの洋楽をいろんな人に知ってもらいたいという気持ちで、記事を書いています。

失恋しちゃった💔時に聞きたい洋楽4選! ~未練タラタラ編~

前回紹介した失恋した時のおすすめ曲は立ち直るための前向きになれる曲でしたが、、、

 

 

今回は、失恋してまだ立ち直れていない未練タラタラの曲を4曲紹介していきたいと思います!!

 

 

1つ目は、Drivers LicenseOlivia Rodrigo

 

drivers license

drivers license

  • provided courtesy of iTunes

 

Sidewalks we crossed
2人で渡った歩道
I still hear your voice in the traffic, we're laughing
いまだに道路でのあなたの声が聞こえる、笑いあってたよね。
Over all the noise
雑音全てを通り越して
God I'm so blue, know we're through
とても辛いよ、私たちの仲が終わったなんて
But I still fuckin' love you, babe
でもまだあなたを愛してる

 

 

2つ目は、GiveonHeartbreak Aniversary

 

Heartbreak Anniversary

Heartbreak Anniversary

  • provided courtesy of iTunes

 

Just like the day that I met you, the day I thought forever
君と会った時のように、永遠に感じた日のように、
Said that you love me, but that'll last for never
君は僕を愛していると言った、なのにそれは少しも続かなかったね
It's cold outside like when you walked out my life
君が僕の人生からいなくなったように外は寒いよ
Why you walk out my life?
なんで僕の人生から離れていくの

 

 

3つ目は、Love Is Gone ft.Dylan MatthewSLANDER

 

Love Is Gone (feat. Dylan Matthew)

Love Is Gone (feat. Dylan Matthew)

  • SLANDER & Dylan Matthew
  • ポップ
  • ¥204
  • provided courtesy of iTunes

 

I'm sorry, don't leave me, I want you here with me
ごめん、置いてかないで、僕のそばにいてくれ
I know that your love is gone
君の愛が無くなったのは知ってる
I can't breathe, I'm so weak, I know this isn't easy
息ができない、とても弱ったよ、簡単ではない
Don't tell me that your love is gone
君の愛がなくなったって言わないでくれ
That your love is gone
愛がなくなったって

 

 

4つ目は、Hold OnChord Overstreet

 

Hold On

Hold On

  • Chord Overstreet
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

 

Hold on I still want you
待ってくれよ、まだ君がほしいんだ
Come back, I still need you
戻って来てよ、まだ君が必要なんだ

 

 

ぜひ聞いてみてくださいね♩  ↓購読ボタン↓

<iframe src="https://blog.hatena.ne.jp/seirokun/seirokun.hatenablog.com/subscribe/iframe" allowtransparency="true" frameborder="0" scrolling="no" width="150" height="28"></iframe>